آخرین تکنولوژی های سال 99

  • ۰
  • ۰

بسیاری از کاربران نمی توانند کروم را با مرورگر دیگری جایگزین کنند. بنابراین، شما می توانید از نسخه کروم بتا استفاده نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

کروم قابلیت های بسیار زیادی دارد. کروم می تواند داده ها را همگام سازی کند. هم چنین، با هر سایت یا برنامه وب موجود در وب می تواند کار کند. کروم، کتابخانه وسیعی از افزونه ها و امکانات بسیار زیادی را فراهم می کند.

 

کروم بتا
کروم بتا تقریباً شبیه به نسخه معمولی است، اما با این وجود، شما ویژگی های مختلفی را می توانید در کروم بتا تجربه کنید که در نسخه معمولی تجربه نکرده اید.

دانلود مرورگر محبوب Chrome Beta v89.0.4389.72 برای اندروید| کافه اپس

 

شاید با خود فکر کنید که استفاده از کروم بتابد است و یا این که کار با آن راحت نیست.ولی در واقع، اینگونه نیست. 

بهتر است این نکته را بدانید که با وجود کروم بتا، نسخه معمولی کروم هم نیز می تواند اجرا شود. برخی فکر می کنند که استفاده از کروم بتا به این معنی است که باید نسخه معمولی کروم را حذف کنند و یا این که دیگر این نسخه قابل استفاده نیست. ولی ما به شما می گوییم که واقعیت چنین نیست.

 

شما می ‌توانید هر دو نسخه کروم را بدون ایجاد مشکل در ویندوز و MACOS نصب کنید.کروم بتا همیشه از نسخه پایدار گوگل کروم یک قدم جلوتر است. به عبارت دیگر، شما می‌ توانید مجموعه ‌ای از ویژگی‌های جدید کروم را مورد بررسی قرار دهید که ممکن است برای نسخه معمولی و عمومی کروم منتشر شوند. این ویژگی ها در اکثر موارد می توانند منتشر شوند، به این منظور که شما زمان کافی برای تطبیق با موارد جدید را دارید.

 

کروم بتا از ویژگی تصویر در تصویر می تواند پشتیبانی کند، پس، کسانی که منتظر این ویژگی هستند، بدانند که کروم بتا این ویژگی را دارد و در اختیار شما قرار می دهد.

شاید بدانید که در دنیای نرم افزار، کلمه بتا می تواند مترادف با اشکالات باشد. ولی کروم بتا به معنای اشکالات نیست و بسیار پایدار است. ویژگی‌ های موجود در آن اغلب آن‌هایی هستند که در نسخه استیبل بعدی برای ساخت عمومی منتشر می ‌شوند و از قبل از Chrome Canary که مانند نسخه بتا Chrome Beta است، راه خود را باز کرده‌اند.
 

شاید برای شما سوال پیش بیاید و نگران باشید که آیا در نسخه کروم بتا باید همه چیز را از اول شروع کرد؟

 

در پاسخ باید بگوییم که خیر اینگونه نیست. شما نیازی نیست که از نو همه چیز را آغاز کنید، بلکه شما می ‌توانید به حساب کاربری خود در گوگل وارد شوید و به همه داده‌های مرورگر خود از جمله: نشانک‌ها، سابقه، تنظیمات و... بدون ایجاد هیچ مشکلی دسترسی داشته باشید. داده‌های شما نیز با ساخت پایدار همگام می ‌شوند، که بسیار  خوب است.

نکته قابل توجهی که در این مورد وجود دارد، این است که گذرواژه‌ها یا اطلاعات کارت اعتباری خود را با استفاده از کروم بتا همگام ‌سازی نکنید، زیرا که نسخه کروم بتا ممکن است دارای آسیب‌ پذیری‌ های امنیتی باشد که شاید هنوز اصلاح نشده‌ باشند.

 

ویدیو/ افرون‏ه ها (Extensions) در مرورگر کروم چیست؟

 

پس با این توضیحات، نباید اطلاعات حساسی در آن وجود داشته باشد. به همین دلیل است که استفاده از ساختار stable برای فعالیت هایی مانند خرید و بانکداری نیز عاقلانه است.
حتی اگر از یک برنامه مدیریت رمز عبور شخص ثالث استفاده می کنید، سعی کنید که از نسخه معمولی کروم برای هر چیزی که فکر می کنید نیاز به احتیاط دارد استفاده کنید. شما می توانید از کروم بتا برای فعالیت های معمولی مرورگر خود استفاده کنید.

 

یکی از مواردی که نقش مهمی در تجربه کلی گوگا کروم دارند، افزونه ها یا پلاگین ها هستند. همان طور که می دانید، کروم بتا، تفاوت های زیادی با نسخه پایدار و اصلی کروم ندارد. پس شما می توانید این انتظار را داشته باشید که کل کتابخانه افزونه های شما به خوبی کار کند و پاسخگوی نیاز های شما یاشد. 
 

شما با استفاده از کروم بتا، می توانید یک تجربه عالی را کسب نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید و فراموش نکنید که مشکلاتی را که در کروم بتا با آن مواجه می شوید را گزارش دهید. زیرا که مشارکت‌های شما این تضمین را می دهد که اشکالات کمتری در انتشار پایدار کروم راه پیدا کنند.

اگر در کروم بتا به مشکل برخورد کردید، برای گزارش این مشکلات آدرس زیر را دنبال کنید.

Chrome menu > Help > Report an Issue 

 

چرا باید از Chrome Beta استفاده کنید؟


Chrome Beta می تواند به صورت هفتگی، به روز رسانی‌ها را دریافت کند که این به روز رسانی ها شامل: ویژگی‌های جدید و رفع اشکالات یا مشکلات امنیتی است.

در نسخه کروم بتا، به روز رسانی‌ها مانند نسخه اصلی کار می ‌کنند، به این معنی که این امکان را دارند که به طور خودکار دانلود و نصب شوند.

 

اما اگر شما قصد دارید که به روز رسانی ها را به صورت دستی انجام دهید، برای انجام این کار، باید ابتدا منوی Chrome را باز کنید و به قسمت  Help بروید و سپس درباره Google Chrome را کلیک کنید. با انجام همین چند کلیک ساده، مرورگر، آخرین به روز رسانی ها را در صورت وجود بررسی و نصب می کند.

 

کروم بتا در واقع، در اکثر اوقات، دقیقاً مانند نسخه اصلی آن به نظر می رسد و اجرا می شود. بنابراین، انتخاب و استفاده از این نسخه نیز آسان است. تا زمانی که با یک مشکل و یا خرابی عجیب مواجه نشدید، Chrome Beta باید بتواند با هجوم مداوم ویژگی‌های پیشرفته خود، تجربه مرورگر فوق‌ العاده‌ای را به شما بدهد. 

برای آموزش های بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://seo6.ir/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی