آخرین تکنولوژی های سال 99

  • ۰
  • ۰

اگر شما نیز هنگام به روزرسانی اندروید خود با مشکلاتی رو به رو شده اید، این مطلب می تواند به شما کمک کند.

راه حل هایی برای مشکل آپدیت نشدن اندروید

در زیر روش هایی را معرفی می کنیم که می تواند به شما در آپدیت نشدن اندروید کمک کند. این روش ها عبارتند از:

علت آپدیت نشدن گوشی های اندرویدی

 

بررسی مدل دستگاه:

ابتدا باید در اینترنت مدل گوشی خود را سرچ کنید. با این کار مطمئن خواهید شد که گوشی شما می تواند نسخه جدید اندروید را دریافت کند یا خیر.

 

بررسی فضای ذخیره سازی:

کمبود فضا می تواند شما را در به روز رسانی سیستم اندرویدی با مشکلاتی رو به رو کند. پس بهتر است قبل از این که اندروید خود را آپدیت کنید، حتما فضای ذخیره سازی را بررسی کرده و در صورت پر بودن، به حذف فضای اضافی بپردازید.

 

پاک کردن داده ها از برنامه Google Play:

گاهی اوقات گوگل پلی می تواند مشکلاتی را در عدم دریافت به روزرسانی سیستم عامل شما به وجود آورد که می توانید دستورالعمل های زیر را برای رفع خطای به روزرسانی انجام دهید.

ابتدا باید به منوی "Settings"  رفته و سپس گزینه "Applications "  را بزنید. حال باید از لیست نمایش داده شده، فروشگاه Google Play را پیدا کنید.

پس از انتخاب Google Play، باید گزینه "Storage"  را بزنید تا بتوانید داده ها (clear data)  و حافظه پنهانی (clear cache)  را پاک کنید.

با پاکسازی داده ها و حافظه پنهانی می توانید به راحتیاز گوگل پلی استفاده کنید و دیگر نگران این که مشکلی برای شما به وجود می آید، نباشید.  

علت به‌روز نشدن گوشی اندروید چیه؟|پارس ارتباط لوتوس

 

بررسی اتصال به اینترنت:

برای به روز رسانی اندروید، بهتر است از اینترنت خود گوشی استفاده نمایید تا بر اثر عوامل مختلف در طول فرایند آپدیت برای شما مشکلی ایجاد نشود.

پس برای اطمینان از این که به روزرسانی سیستم شما در طول فرآیند با مشکل مواجه نمی شود، قبل از شروع، اتصال به اینترنت خود را بررسی کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی