آخرین تکنولوژی های سال 99

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید درباره مایکروسافت و  کارهای جدیدی که قرار است از آن ها رونمایی کند، بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

مایکروسافت همچنان روی ایموجی‌های سه بعدی برای ویندوز 11 کار می‌کند!!


این خبر موضوعی است که اکثر رسانه های مربوط به تکنولوژی آن را اعلام کرده اند. همان طور که می دانید، مایکروسافت در سال گذشته برای ویندوز 11، ایموجی‌های سه بعدی را معرفی کرده بود و بعد از این معرفی، توانست نسخه‌ های کاملا دو بعدی را در دسترس کاربران قرار دهد تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

مایکروسافت همچنان روی ایموجی‌های سه بعدی برای ویندوز 11 کار می‌کند

 

اما با وجود این خبرها، به نظر می‌رسد هنوز هم مایکروسافت در حال کار کردن بر روی حالت سه بعدی ایموجی‌ها است تا بتواند آن را تکمیل و در اختیار کاربران قرار دهد.

طراح برجسته مایکروسافت، که ناندو کاستا نام دارد، چند وقت پیش در شبکه‌ های اجتماعی این خبر را اعلام نمود که شرکت مایکروسافت، هم چنان در حال کار روی ایموجی‌ها برای ویندوز 11 است تا بتواند به این ایموجی ها، جلوه سه بعدی را اضافه کند.

 

ناندو کاستا، اخیرا در لینکدین پست بسیار طولانی درباره برنامه‌ ها و تلاش ردموندی‌ها قرار داد که سه بعدی شدن را توضیح می‌دهد. یکی دیگر از دلایلی که می گوییم مایکروسافت هنوز در حال کار بر روی ایموجی های سه بعدی است، پاسخ ناندو کاستا به یکی از کاربران توییتر است که گویا از او درباره ایموجی‌های سه بعدی ویندوز 11 پرسیده بود و از او درخواست کرده بود که خبر دقیق را بدهد. پاسخ او  چنین بود: «در حال کار روی آن‌ها هستیم.»

 

کاستا در پستی که منتشر کرد، به یکسری جزئیات دیگر در ایموجی ها اشاره نمود که ما برخی از آن ها را برای شما در زیر آورده ایم. این جزئیات عبارتند از:

  • اولویت‌های مایکروسافت برای نشان دادن ویژگی‌های انسانی مانند چین و چروک و مدل مو در ایموجی‌ها
  • نحوه ارائه و استفاده از ایم.جی ها در اپلیکیشن‌هایی مانند مایکروسافت تیمز
  • الهام گرفتن از برخی واقعیت‌های جدید مانند نحوه کار ترکیبی در ایموجی‌ها

 

پس با این توضیحات و خبرهای اعلام شده، هنوز زمان مشخصی برای ایموجی‌های سه بعدی ویندوز 11 در نظر گرفته نشده است، اما علاقه مندان به این موضوع، متوجه شدند که مایکروسافت هم چنان در حال تلاش است تا بتواند ایموجی ها را به سیستم عامل جدید خود اضافه کند و انتظار کاربران را به پایان برساند.

 

بر طبق گفته هایی که از طراح مایکروسافت،کاستا، منتشر شده است، برای ساخت ایموجی ها از ابزارهایی مانند ادوبی ایلاستریتور، فیگما، Cinema 4D و موارد دیگری استفاده کرده اند.

بایگانی‌ها شکلک | صفحه ۲ از ۶ | تیک طرح مرجع گرافیک ایران

 

مشکلات احتمالی ویندوز 11 برای ایموجی‌های سه بعدی


شرکت مایکروسافت در سال میلادی گذشته، ایموجی‌ های سه بعدی را رونمایی کرد و به کاربران این وعده را داد که آن‌ها به ویندوز 11 اضافه خواهند شد. اما ایموجی‌ های جدید مایکروسافت به صورت دو بعدی برای ویندوز ۱۱ منتشر شدندو خبری از ایموجی های سه بعدی نبود.

دلیل این تاخیر می تواند دلایل زیادی داشته باشد. ممکن است شرکت مایکروسافت به این نتیجه رسیده باشد که طراحی دو بعدی ایموجی ها در بسیاری از برنامه‌ ها از عملکرد بهتری برخوردار است و این احتمال وجود دارد که در ویندوز برخی از محدودیت‌ های فنی وجود داشته باشد یا برخی مشکلات اتفاق بیوفتد که مایکروسافت پیش از ارائه نسخه سه بعدی ایموجی‌ها، باید آن‌ها را برطرف کند.

 

به طور کلی ایموجی‌ هایی که قرار است در ویندوز 11  ارائه شوند، می توانند بسیار جذاب باشند و به تجربه کاربران از ویندوز 11 کمک زیادی کنند. هم چنین، با این ایموجی ها توجه بسیار از کاربران به ویندوز 11 جذب می شود و در صورت خوب بودن این ایموجی ها و مشکل نداشتن، رضایت کاربران را نیز به همراه دارد.

 

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب نمایید، سایت زیر را از دست ندهید.

https://seo6.ir/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی