آخرین تکنولوژی های سال 99

  • ۰
  • ۰

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای سایت خود استفاده می‌کنید و می خواهید مطالب خود را سئو کنید به گونه ای که بتوانید به رتبه 1 گوگل برسید، در ادامه این مطلب، به شما آموزش می دهیم که  چگونه سایت وردپرسی خود را سئو کنید. پس با ما در ادامه همراه باشید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قوی است که امکانات بسیار زیادی را برای کاربران به همراه دارد. اگر شما می خواهید سایتی طراحی کنید که بر پایه وردپرس می باشد، باید بدانید که تمامی سایت ها برای عملکرد بهتر و سئو شدن بخش‌های مختلف، به تنظیمات خاص و انجام عملیاتی نیاز دارد تا بتواند با سایر سایت ها در این زمینه رقابت کند و به رتبه اول گوگل برسد.

 

من میتونم سئو سایت وردپرسی شما را انجام بدم تا در نتایج بالای گوگل نمایش  داده شود. توسط rasoulp | انجام میدم

 

هر کسب و کاری که نیاز به طراحی سایت دارد، باید بتواند محصولات خود را سئو کند زیرا که سئو شدن یک امر بسیار مهم محسوب می شود.

ذکر این نکته الزامیست که اگر شما در سئو کردن مطالب و یا محصولاتتان موفق نباشید، ممکن است هزینه زیادی را برای تبلیغ کردن بپردازید و یا این که ممکن است به طور کلی قید درآمد اینترنتی را بزنید.

پس سئو بخش بسیار مهم و جدانشدنی یک سایت به شمار می آید.

 

سئو وردپرس چیست ؟

سئو عبارت است از انجام کارهایی که برای افزایش ورودی گوگل و موتورهای جستجوگر صورت می گیرد. شما می توانید با استفاده از سئو، سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید.

 ما در این مطلب، به شما روش هایی برای سئو سایت وردپرسی را به شما پیشنهاد می دهیم که به صورت زیر می باشد:

 

1. انتخاب بهترین پیوند یکتا:

یکی از روش های سئو شدن، انتخاب پیوند یکتا وردپرس برای نحوه ایجاد لینک های سایت می باشد. برای این بتوانید بهترین لینک را برای سایت خود انتخاب کنید باید از مسیر زیر این کار را انجام دهید:

تنظیمات ß پیوندهای یکتا

در این بخش، به طور پیش فرض پیوند یکتا بر روی گزینه ساده قرار دارد. این گزینه یکی از بدترین ساختارهای پیوند یکتا محسوب می شود که در این ساختار، برای ایجاد لینک از id هر بخش استفاده می شود.

شما می توانید از گزینه نام نوشته برای پیوند یکتا استفاده کنید که از بهترین ساختارها برای پیوند یکتا وردپرس می باشد. این ساختار، امکان نمایش عنوان و کلیدواژه اصلی هر نوشته یا بخش را دارد.

 

وردپرس چه تاثیری در سئو سایت دارد - تاثیر وردپرس در سئو سایت

 

2. بررسی ایندکس شدن سایت در گوگل:

یکی از امکانات بی نظیر وردپرس، امکان جلوگیری از ایندکس شدن مطالب توسط موتورهای جستجوگر می باشد. شما می توانید در هنگام نصب وردپرس بر روی هاست، گزینه ای با نام نمایش به موتورهای جستجوگر را فعال کنید.

این گزینه این امکان را به شما می دهد که از موتورهای جستجوگر درخواست کنید تا محتوای سایت را بررسی نکنند. پس حتما از غیرفعال بودن این گزینه اطمینان حاصل کنید.

برای فعال کردن این گزینه باید مسیر زیر را طی کنید:

تنظیمات ß خواندن ß نمایش به موتورهای جستجو

 

3. بهینه سازی سرعت بارگذاری در وردپرس:

یکی از نکات مهم در هر سایتی، سرعت بارگذاری صفحات وب است. اگر سایت شما از سرعت خوبی برخوردار نباشد، نمی تواند کاربر را جذب کند و این یک عیب محسوب می شود. پس شما باید بتوانید با استفاده از روش های مختلف، سرعت بارگذاری سایت خود را افزایش دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی