آخرین تکنولوژی های سال 99

  • ۰
  • ۰

یکی از سوالاتی که برای اکثر خریداران گاوصندوق پیش می آید این است که بهترین برند گاوصندوق چیست ؟ اگر به دنبال خرید بهترین مارک گاوصندوق هستید در این مقاله، بهترین گاوصندوق ها را به شما معرفی خواهیم کرد. پس مطالب را دنبال کنید.


بهترین مارک گاوصندوق ایرانی کدام است؟
همان طور که می دانید تولید و ساخته گاوصندوق در ایران دارایی تاریخچه ای بیش از 100 سال است و به  همین جهت، به جرات می توان گفت تولیدات مارک های گاوصندوق ایرانی در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی نه تنها چیزی کم ندارد، بلکه کاها دارای کیفیت و سطح استاندارد بالاتری نیز می باشد. با توجه به آنچه گفته شد، اگر به دنبال خرید یک گاوصندوق ایمن، با کیفیت، با قیمت مناسب هستید به نمایندگی های فروش گاوصندوق های ایرانی سری بزنید. اما بهترین مارک گاوصندوق ایرانی کدام است؟ در بین برندهای گاوصندوق ایرانی می توان به شرکت های گاوصندوق گنج بان، گاوصندوق کاوه، گاوصندوق گنجینه (جی ام پی) و گاوصندوق خرم به عنوان برندهای برتر ایران اشاره کرد. هر چن در حال فعلی بعضی تولید کنندگان خوب دیگر نیز در حال رشد هستند.

بهترین برند گاوصندوق کدام است؟ | بهترین گاوصندوق ایرانی

 

معرفی گاوصندق ایرانی کاوه
گروه صنعتی گاوصندوق ایرانی کاوه  طبق گفته خود، فعالیت اولیه خود را در سال 1300 با ساخت تجهیزات اداری شروع و سپس به عنوان اولین سازنده صندوق های نسوز و سایر ادوات ایمنی در ایران و خاورمیانه شروع کرده و اولین دارنده گواهینامه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با قدمتی نزدیک به یک قرن است. اگر قصد خرید بهتربن مارک گاوصندوق را داشته باشید، با طیف وسیعی از برندهای مواجه خواهید شد که هر کدام متناسب با کاربرد دارای قابلیت های و ویژگی های متفاوتی هستند. از بهترین گاوصندوق های کاوه می توان به گاوصندوق کاوه مدل 250kr اشاره کرد. گاوصندوق کاوه مدل 250KR با کلید و رمز تایوانی برای شرکت ها ، بانک ها ، فروشگاه ها و سازمان ها مناسب است. از سایر مدل ها می توان به گاوصندوق کاوه مدل 350kr و گاوصندوق کاوه 750s اشاره کرد. از نظر قیمتی، قیمت گاوصندوق کاوه مدل 350kr مناسب و کارایی آن بسیار بالاست. این صندوق یک ساعت در برابر گرمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد دما مقاومت نشان می دهد. گاوصندوق کاوه 750s برای بانک ها، جواهرفروشی ها و صرافی ها مناسب است. البته در حوزه طلافروشی، قطعا گاوصندوق آسانسوری کاوه پیشنهاد بهتر و مطمئن تری خواهد بود. برای اطلاع از گاوصندوق های مناسب برای طلافروشی حتما مقاله گاوصندوق طلافروشی را مطالعه کنید.

 

معرفی گاوصندق ایرانی گنجینه
شرکت تولیدی گاوصندوق گنجینه در سال ۱۳۶۲ تاسیس شده و به طور انحصاری در صنایع ایمنی و امنیتی کار می کند. این شرکت نیز با استفاده از فن آوری های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت بالا در بین تولید کنندگان گاوصندوق در جایگاه برتری قرار دارد. اگر علاقمند به مشاهده محصولات این شرکت هستید از لینک زیر استفاده کنید.
اگر بخواهیم یکی از مدل های خوب این گاوصندوق ایرانی را معرفی کنیم، می توانیم به گاوصندوق گنجینه gs750 اشاره کنیم. گاوصندوق ایرانی گنجینه مدل gs750 دارای استاندارد های ملی است. همچنین دارای گواهی ISO9001 ،ISO10002 ،ISO14001 ،ISO18001 بوده و دو سال ضمانت نامه کتبی و ده سال خدمات پس از فروش فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه را نیز به همراه دارد. این گاوصندوق می تواند به عنوان یک گاوصندوق دیجیتال خانگی، امنیت اموال ارزشمند شما را حفظ کند.

 

معرفی گاوصندق ایرانی گنج بان
شرکت گاوصندوق گنج بان، یکی دیگر از شرکت های خوب تولید کننده گاوصندوق در ایران است. گنج بان در واقهع مرکز تخصصی فروش گاوصندوق و سازنده انواع صندوقهای نسوز، درب های خزانه و کمد بایگانیاست که با بکارگیری از فن آوری روز و بهره گیری از افراد متخصص و نیروهای فنی ماهر از سال 1364 مشغول به فعالیت است.


معرفی گاوصندق ایرانی خرم
مطابق با گفته خود شرکت گاوصندوق خرم شروع فعالیت شرکت خرّم به اوایل قرن بیستم و اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول برمی گردد. به گفته همین شرکت، در سال ۱۲۹۷ محمد خرّم فرزند استاد حسن بنّا (معروف به معمار باشی) به عنوان یکی از بنیانگذاران صنایع فلزی و صنعت صندوق نسوز در ایران فنون اولیه صنعت را در هنرستان آلمانی ها فرا گرفت و به علت علاقه وافری که به صنعت داشت با پشتکار فراوان و با کمک یک سندان که سرمایه اولیه ش را تشکیل میداد، کارگاه آهنگری خود را در سه راه امین حضور برپا کرد و قدم در راهی گذاشت که تا امروز ادامه یافته است. از آن زمان تا کنون برند خرّم نمادی برای اعتماد مردم ایران به محصولات تولید شده این شرکت می باشد.


معرفی گاوصندق ایرانی سدید
گاوصندوق سدید با برند تجاری سدید به معنای سخت، محکم و استوار در سال ۱۳۹۵ توسط شرکت فناوران ایمن گستر سدید کار خود را در زمینه طراحی و تولید محصولات ایمنی آغاز کرده. صندو ق های سدید با طراحی منحصر بفرد تماماً از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات قطعات سازی تولید می شوند. خوب است بدانید تمام محصولات سدید توسط به روزترین نرم افزارهای مهندسی، فرآیند طراحی و انواع تست های تخریب، سرقت و مقاومت در برابر حریق را به صورت مجازی انجام میدهند و نتجیتاً محصولی کاملاً متمایز و با امنیت خاطر برای مشتریان ارائه می گردد.


و اما بهترین مارک گاوصندوق در ایران گاوصندوق کاوه اصل می باشد به خاطر دلایل زیر :

  • در گاوصندوق کاوه از بتن مسلح استفاده شده که آسیب پذیری آن را به حداقل میرساند
  • دقت کنید که در بازار گاوصندوق های زیادی با نام کاوه در حال عرضه هستند و در بین آن ها فقط نام کاوه است که گاوصندوق اصل محسوب می شود و سایر نام های ایران کاوه، کاوه ایران و… گاوصندوق های بدل و تقلبی محسوب می شوند و گاو صندوق های کاوه اصل هیچ گونه پیشوند و پسوندی ندارند
  • بهترین مارک گاوصندوق ایران یعنی گاوصندوق کاوه نسبت به سایر گاوصندوق های مشابه سنگین تر هم هست و وزنی حدود 128 تا 450 کیلوگرم دارد و بسته به مدل های آن این وزن هم متفاوت خواهد بود.
  • سنگین بودن کاوه نسبت به سایرین به دلیل نوع فولاد و بتن مسلحی است که در آن استفاده شده و در سایرین معمولا این مزیت وجود ندارد و برای همین هم آنها معمولا سبک تر هستند و بی کیفیت تر.

بهترین مارک گاوصندوق ایران

مرکز امداد کاوه تمام خدمات مورد نیاز شما مانند حمل گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه را برای شما انجام خواهد داد.

 

منبع:

https://safekaveh.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی