آخرین تکنولوژی های سال 99

  • ۰
  • ۰

معمولاً برای بازگشایی گاوصندوق از روش هایی مانند از بین بردن قفل آن اقدام می کنند، در این صورت چه گاوصندوق کلیدی باشد و چه رمزی بعد از آن که قفل را تخریب کردند درب گاوصندوق را باز می کنند اما باز کردن درب گاوصندق در کلام ساده می باشد برای این که بتوانید درب گاوصندوق را بدون کلید باز کنید باید نکات مهمی را بدانید که در ادامه به هر یک از آن ها اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.


بازگشایی گاوصندوق کاوه یکی از معتبرترین و پر استفاده ترین گاوصندوق های موجود در بازار می باشد که برای باز کردن آن می توانید از روش های گفته شده مانند استفاده از کلید چند محور و همچنین در دو وضعیت استفاده کنید و اگر در نظر دارید که افراد متخصص با کمترین هزینه و در سریعترین زمان برای شما گاو صندوق کاوه را باز کنند می توانید از کمک امداد کاوه نیز بهره ببرید.

گاوصندوق خانگی کلید دار مدل 75k کاوه - صندوق نسوز کاوه

باز کردن گاوصندوق بدون کلید:
برای بازگشایی گاوصندوق کاوه، بدون کلید اولین فکری که به ذهن همه میرسد این است که با پتک یا دریل درب گاوصندوق را باز کنند.هرگز این اشتباه را نکنید!!! این کار هم میتواند به شما آسیب بزند هم هزینه زیادی برای تعمیر گاوصندوق روی دست شما بگذارد. آخرین مرحله برای باز کردن گاوصندوق قدیمی بدون کلید شکستن درب و قفل آن است پس همان اول کار نرید سراغ آخرین مرحله لطفا!

 

باز کردن گاوصندوق قدیمی بدون کلید با کلید چند محور:

بله بهترین کار برای باز کردن گاوصندوق بدون کلید استفاده از کلید های چند محور است. این کلید ها ساختار جالبی دارند. به محض قرار گیری در قفل ساختار کلید مخصوص آن را به خود میگیرند و شما میتوانید به راحتی درب گاوصندوق را باز کنید. البته این کلید ها در اختیار همه قرار ندارد اما اگر نتوانستید آن را پیدا کنید میتوانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما با این کلید و تجهیزات پیشرفته تر بدون آسیب درب گاوصندوق تان را باز کنند. اگر در هنگام باز کردن گاوصندوق بدون کلید با مشکل شکستن کلید گاوصندوق مواجه شدید میتوانید مقاله ما را در این باره مطالعه کنید و برای رفع این مشکل به سرعت اقدام کنید. بازکردن درب گاوصندوق شاید در اکثر مواقع به کار افراد نیاید ولی در برخی از موارد باز کردن گاوصندوق بدون کلید نیز لازم است.


چگونه گاوصندوق را بدون کلید بازکنم ؟
برای بازکردن درب گاوصندوق بهتر است که اطلاعات کافی درباره انواع قفل گاوصندوق و چگونگی انجام این کار داشته باشید زیرا در صورت نداشتن اطلاعات کافی در کار خود موفق نخواهید بود و یا در صورت موفق بودن در آن قسمتی از گاوصندوق خود را خراب و یا مشکل دار می کنید. با شماره گیری ترکیبی میتوان قفل را بازکنیم. قفل ترکیبی یک دایره است و چرخشی است.

اعداد در اطراف شماره گیر نوشته می شوند ، معمولاً با 0 در بالا شروع می شوند و هرچه در جهت عقربه های ساعت در جهت شماره گیری حرکت می کنید افزایش می یابد. مسلما شکستن گاوصندوق کار درستی نیست به جای آن با وارد کردن صحیح یک سری اعداد به شماره گیری ترکیبی تصادفی میتوان راحت تر گاوصندوق را باز کرد. بهتر است  برای بازکردن گاوصندوق از نحوه کار قفل آن خبر داشته باشید، قفل گاوصندوق دارای یک سیلندر کوچک و ساده است که به شماره گیری ترکیبی وصل شده است. هنگام چرخاندن شماره گیری ، قطعه ای به نام اسپیندل نیز می چرخد.
قطعه دیگری نیز به نام چرخ ایمنی وجود دارد. این اشیاء دایره ای نیز به نام چرخنده نامیده می شوند، یک قفل ترکیبی دارای یک چرخ برای هر عدد در ترکیب آن است (به طور معمول 2-6). به عنوان مثال ، یک قفل با ترکیب 3 عددی (به عنوان مثال 25-7-14) که دارای سه چرخش می باشد.  دانستن اینکه چند چرخش در آنجا وجود دارد برای بازکردن گاوصندوق مهم است ، اما روش هایی برای کشف این شماره بدون دانستن ترکیب وجود دارد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازم. برای باز کردن گاوصندوق باید بدانید که چگونه شکاف های دسته چرخان به حرکت در می آیند.

هنگامی که دسته چرخان به گونه ای چرخانده شود که شکاف در بالا باشد ، اهرم داخلی قفل در آن شکاف ها قرار می گیرد، اهرم حرکت می کند و مکانیسم درب باز می شود. این روش باز کردن گاوصندوق کلیدی قدیمی می باشد که میتوانید برای باز کردن گاوصندوق از این روش استفاده کنید. در این روش می توانید اعداد مهم صاحب گاوصندوق را امتحان کنید تا بتوانید درب گاوصندوق را بدون کلید باز کنید. این روش باز کردن گاوصندوق قدیمی جواب میدهد زیر اروری به شما نمیدهد و به راحتی میتوانید چندین بار اعداد مختلف را امتحان کنید.

 

باز کردن گاوصندوق قدیمی با ابزار:

یکی از پرتکرار ترین سوالات این است که چگونه گاوصندوق کلیدی را باز کنیم ؟

یک روش باز کردن گاوصندوق قدیمی وجود دارد که باید تخصص خاصی در آن داشته باشید مانند استفاده از سنجاق برای باز کردن درب گاوصندوق. استفاده از چنگک و سنجاق می تواند بهترین باز کردن گاوصندوق کلیدی قدیمی باشد. برای این کار سنجاق را داخل قفل میکنید و با چرخش با چپ و راست سعی در باز کردن درب گاوصندوق می کنید.

 

امتحان کردن رمز های مختلف برای باز کردن گاوصندوق:

دیگر روش باز کردن گاوصندوق کلیدی قدیمی این است که اعداد و رمز های مختلف را امتحان کنید.
این کار برای باز کردن گاوصندوق خودتان میتواند چوابگو باشد اما اگر میخواهید درب گاوصندوق دیگران را با این روش باز کنید هم زمان زیادی از شما میگیرد و هم ممکن است شما را به نتیجه دلخواه نرساند.


باز کردن گاوصندوق دیجیتال:
بازکردن گاوصندوق دیجیتال با گاوصندوق کلیدی و اهرمی متفاوت است و هزینه بسیار بیشتری دارد. در نظر داشته باشید که با استفاده از کیت های الکترونیکی میتوان آن را باز کردن اما هیچ یک از راه های گفته شده و نامبرده شده بهترین روش نیست.

بازکردن گاوصندوق های رمزی و دیجیتالی - کلید سازی پارسا


باز کردن گاوصندوق مکانیکی:
گاوصندوق های مکانیکی گاوصندوق هایی هستند که برای باز و بسته کردن نیاز به قفل خواهید داشت و با استفاده از رمز و اثر انگشت نمیتوانید آن را قفل و باز کنید. این گاوصندوق ها دارای قفل و دستگیره مکانیکی برای باز کردن و قفل کردن هستند. بر روی قفل مکانیکی گاوصندوق یک صفحه مدرج قرار داده شده است که اساسی ترین نقش را در باز کردن گاوصندوق مکانیکی دارد. شاخص عمود در این گاوصندوق وجود دارد که از آن برای باز کردن درب گاوصندوق مکانیکی میتوان استفاده کرد و از آن برای تغییر رمز گاوصندوق استفاده نمی شود. شاخص مورب در قفل گاوصندوق مکانیکی برای تغییر رمز به کار می رود. بهترین راه برای باز کردن گاوصندوق مکانیکی این است که از کلید های چند محور و تجهیزات مدرن و جدید برای باز کردن درب گاوصندوق استفاده کنید. این تجهیزات قطعا در بازار برای خرید و فروش عموم مردم وجود ندارد اما اگر به آن ها دسترسی داشتید میتوانید از کلید های چند محور برای باز کردن گاوصندوق مکانیکی استفاده کنید.

مرکز خرید و فروش رمز مکانیکی گاو صندوق فولادی کوچک - بازار خرید و فروش  انواع قفل | امنیت بان


باز کردن گاوصندوق مکانیکی با رمز تک رقمی:
برای باز کردن گاوصندوق مکانیکی با رمز تک رقمی شما باید رمز صحیح را بر روی شاخص عمود قرار دهید. 4 بار این کار را انجام میدهید و در آخرین بار عدد 0 را روی روی این شاخص قرار دهید. بعد از آن که این کار را 4 بار تکرار کردید و عدد صفر را روی شاخص عمودی قرار دادید باید صفحه مدرج را به اندازه نیم دور به سمت راست بچرخانید تا کاملا بایستد. در این لحظه زبانه گاوصندوق رها شده و شما میتوانید گاوصندوق مکانیکی تان را باز کنید.

 

باز کردن گاوصندوق مکانیکی با رمز سه رقمی:
برای باز کردن گاوصندوق مکانیکی با رمز 3 رقمی با یک مثال به شما توضیح میدهیم. مثلا رمز شما 55 – 45 – 35 است. برای مرحله اول صفر را روی شاخص عمود قرار میدهید. در مرحله بعد اولین عدد رمز که 55 است را با چرخاندن صفحه مدرج به چپ روی شاخص عمود قرار می دهید. این کار را 4 بار برای رمز 55 انجام می دهید. در مرحله رمز دوم را که عدد 45 است را مثل مرحله قبل وارد کرده و این کار را 3 بار تکرار می کنید. دقت کنید که در این مرحله باید صفحه را به سمت راست بچرخانید. پس از 3 بار تکرار کردن نوبت به رمز سوم یعنی عدد 35 می رسد که در این مرحله باید صفحه مدرج را به سمت چپ بچرخانید و 2 بار این کار را تکرار کنید. در مرحله آخر صفحه مدرج را به سمت راست چرخانده تا کاملا متوقف شود. در پایان این مرحله سیستم زبانه گاوصندوق آزاد شده و شما می توانید درب گاوصندوق مکانیکی تان را باز کنید.

 

منبع:

https://ganjbanco.com/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%A9%D9%86%D9%85-%D8%8C-%D8%AF%DB%8C/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی