آخرین تکنولوژی های سال 99

  • ۰
  • ۰

وردپرس سیستم و نرم افزار تحت وب است که با استفاده آن می توانید بدون یک خط کد نویسی، انواع سایت های ساده و حرفه ای را ایجاد نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

وردپرس یک سایت ساز رایگان و یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که اکثر سایت های امروزی از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده می کنند.

شاید برای شما سوال باشد که چرا وردپرس از بقیه بهتر است؟ ما چند مورد را برای شما معرفی می کنیم:

 

چرا طراحی سایت با وردپرس یک انتخاب مناسب است؟ - وب رمز

 

۱. وردپرس فارسی:
وردپرس، در ایران نماینده رسمی دارد و تمامی نسخه های آن به صورت رایگان در وب سایت وردپرس فارسی قرار می گیرد.

۲. رایگان بودن وردپرس :
بهتر است بدانید که تعداد نامحدودی از قالب های رایگان برای وردپرس وجود دارد که شما به راحتی می توانید از آن بهره ببرید. 

۳. مناسب برای افراد مبتدی :
با استفاده از وردپرس شما می توانید هر امکاناتی را که در ساخت وبسایت خود نیاز داشته باشید از پلاگین های وردپرس به صورت رایگان استفاده کنید. 

۴. مناسب برای انواع سایت ها : 
شما با وردپرس می توانید هر نوع سایتی از جمله: سایت فروشگاهی، سایت خبری، سایت پزشکی، سایت فناوری و تکنولوژی و... ار ایجاد کنید. 

۵. بهینه شده برای تلفن همراه و تبلت :
بدون نیاز به استخدام یک طراح وبسایت، شما می توانید به صورت همزمان نسخه موبایل و تبلت سایت خود را داشته باشید.

۶. پشتیبانی گسترده :
به علت استفاده بسیاری از مردم، از وردپرس پیدا کردن کمک سریع هنگامی که شما به مشکلی بخورید خیلی راحت می شود. 


خرید و ثبت دامنه
در اولین مرحله از مراحل طراحی سایت با وردپرس باید یک نام دامنه برای سایت خود انتخاب کنید. دامنه یک آدرس اینترنتی است که افراد با استفاده از آن وارد سایت شما می شوند. معمولا همه از دامنه های بین المللی مانند .com و یا .net و یا .org استفاده می کنند اما استفاده از دامنه های ملی (ir) در ایران می تواند گزینه مناسب تری و کم هزینه تری باشد.
هنگامی که نام دامنه خود را خریداری کرده اید و هاست را روی دامنه راه اندازی کردید، حال باید به ساخت وبسایت خود بپردازید. اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که وردپرس را روی هاست خریداری شده نصب کنید.


نصب وردپرس بصورت دستی
اگر می خواهید خودتان وردپرس را نصب نمایید، می توانید آن را دانلود کرده و در هاست خود بارگذاری کنید و مراحل نصب را شروع کنید.

نصب قالب وردپرس
برای این که سایت خود را در وردپرس بسازید، باید قالب داشته باشید. قالب سایت شما باید مرتبط با کسب و کار  باشد. وردپرس دارای هزاران قالب متفاوت در همه زمینه های کاری است. شما می توانید با توجه به زمینه کاری خود از قالب ای وردپرس استفاده کنید.

قالب وردپرس رایگان
قالب های رایگان بسیاری وجود دارد که شما می توانید برای ساختن سایت با وردپرس ، آن ها را نصب کنید.


اضافه کردن محتوا
بعد از ایجاد سایت با وردپرس و بعد از اینکه قالب خود را نصب کردید، باید برای سایتتان محتوا ایجاد کنید. بعد از انتخاب و نصب قالب، شما باید آن محتواهایی که داخل قالب است را پاک کنید و محتوای خود را جایگزین کنید.

تغییر عنوان سایت 
هنگامی که شما قالب را نصب می کنید وردپرس به طور خودکار عنوان سایت شما را ” یک سایت دیگر با وردپرس” تنظیم می کند و شما باید آن را تغییر دهید و نام سایت خود را در آن جا وارد نمایید.

اضافه کردن منو به سایت
اگر سایت شما بهترین مقاله ها را دارا باشد ولی مخاطبان نتوانند به آن ها دسترسی پیدا کنند فایده ای ندارد. همه وبسایت ها دارای منو هستند.

سفارشی سازی صفحه اصلی
باید به این نکته توجه شود که هر فردی هنگام وارد شدن به سایت، با برگه اصلی سایت مواجه می شود و صفحه اصلی سایت، ویترین سایت شماست. در تنظیمات صفحه اصلی می توانید با توجه به سلیقه خودتان، عناصر مورد نیاز را بچینید.

تنظیم کامنت ها سایت
وردپرس دارای یک ویژگی داخلی است که به کاربران اجاز می دهد در سایت شما نظرات خود را بگذارند و این ویژگی به صورت پیش فرض فعال است. 

 

طراحی سایت با وردپرس - طراحی سایت بدون کد نویسی - تکران | Techran

 

افزونه وردپرس
بعد از طراحی سایت با وردپرس ، لازم است که افزونه هایی را در سایت وردپرسی خود را اضافه کنید. افزونه ها، کدهایی هستند که با نصب کردن هر یک از آن ها روی سایت خود، ویژگی هایی به سایت شما اضافه می شود. بیش از ۵۶۰۰۰ افزونه برای وردپرس وجود دارد. بهتر است بدانید که استفاده بیش از حد از افزونه ها سرعت سایت شما را کاهش می دهد و به رتبه سایت شما در گوگل آسیب می رساند.

به روز رسانی افزونه ها و قالب ها
با به روز رسانی قالب و افزونه از آسیب پذیری آن ها در برابر درست کار نکردن و هک و نفوذ جلوگیری می کنید و در هر بار به روز رسانی، ویژگی های جدیدی به قالب و یا افزونه اضافه می شود.

 

  • ۰۰/۱۰/۱۲
  • سعید اسحاق زاده

طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی